czwartek, 12 listopada 2015

Prolog 



Czas w końcu na zasłużone wakacje. Nadszedł czas na mój wyjazd do Barcelony. Tak dobrze słyszeliście w te wakacje wyjeżdżam do Katalonii, a kiedy wrócę ? Hmm nad tym się jeszcze zastanowię. A zmieniając temat może się przedstawię: Nazywam się Isabel Mink dla znajomych Is. Od 3 roku życia mieszkam w Polsce. Moja mama jest Polką, a tata Anglikiem. Nigdy jakoś nie uważałam się za Polkę. Razem z moją przyjaciółką Agnes postanowiłyśmy spełnić nasze marzenia i wyjechać do Barcelony i już dzisiaj to marzenie się spełni. Mam szczęście, że jestem upartą osobą i jak coś sobie ustawię za cel to to robię. W pierwszej liceum postanowiłam zapisać się na kurs języka portugalskiego i hiszpańskiego i już dzisiaj biegle władam tymi językami :) Rozgadałam się, ale no nic nie poradzę jestem strasznie podekscytowana mam nadzieję, że uda mi się spotkać Neymara - moja miłość od dzieciństwa, zwiedzić Camp Nou i wiele wiele innych małych marzeń spełnić. Co przyniesie mi Barcelona ?? Mam nadzieję, że szczęście :) Do zobaczenia...



Jak widzicie jest już prolog, poznaliście główną bohaterkę którą jest Is. Ciekawi jej dalszych losów ? Czy uda jej się ułożyć życie bez rodziny i w obcym dla niej kraju ? Na te pytania odpowiedzi znajdziecie czytając moje opowiadanie :) A teraz zabieram się za rozdział 1 ... Paa :) 

2 komentarze: