wtorek, 7 lutego 2017


                                               HELLO !!!! :D



              Witam wszystkich moich czytelników, jak wiecie długo zwlekałam z napisaniem czegoś nowego. Było to spowodowane brakiem czasu, ale i brakiem weny a chciałam stworzyć coś innego, coś co się spodoba wam tak samo jak ten blog. I nagle ZONK napisałam prolog i postanowiłam dalej ciągnąć moje nowe opowiadanie. Jeśli jesteście ciekawi co nowego piszę, wpadajcie i komentujcie, co sądzicie o tym opowiadaniu :D
Do zobaczenia na tym drugim blogu, będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie razem ze mną :D






A tutaj link : http://miloscwokol.blogspot.com/





2 komentarze:

  1. Proszę Cię zrób taką możliwość na nowym blogu ,abym mogła komentować anonomowo! Czytam je od początku i nic nie moge skomentować :(

    NY

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nadal tu jesteś to chcę ci powiedzieć że bardzo mi się podoba :-) zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń